29/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Augmenta la confiança dels espanyols en els mitjans de comunicació

 La confiança dels espanyols en els mitjans de comunicació ha experimentat una “sensible recuperació” respecte al 2012, i passa del 46 per cent per cent de persones que afirmen que confien en els mitjans al 50 per cent, segons el Baròmetre de Confiança 2013 que elabora la firma d’investigació StrategyOne d’Edelman.

Així, els mitjans guanyen en confiança al Govern de l’Estat (20%) i les empreses (44%), encara que queden per sota de les ONG (55%).

Segons aquesta enquesta, encara que la confiança dels espanyols en els seus mitjans és un 7 per cent menor que la mitjana global i queda lluny de països com la Xina (81%), Índia (79%) i Indonèsia (77%), on els ciutadans mostren menys recels, els mitjans de comunicació espanyols superen en confiança als de països com Regne Unit (47%), Suècia (47%) o Irlanda (45%).

De Lainfomación

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...