25/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Els anunciants incrementaran un 68% la inversió en continguts de digital. Cau el paper

Les expectatives de cara a la inversió en publicitat a Espanya durant 2015 presenten els índexs més positius dels últims anys, amb increments previstos per a totes les àrees que podrien suposar una alça global del 2%, segons els propis anunciants locals. S’esperen grans creixements per al mitjà digital, especialment l’àrea de xarxes socials i display.

Els anunciants de l’Estat espanyol segueixen pensat en incrementar la seva inversió publicitària a l’estat al llarg de 2015. La desena onada del baròmetre trendScore que elabora Grup Consultors sobre la base de l’opinió de més de 100 empreses, torna a posar de manifest la recuperació i bones expectatives de cara al futur tant en el pressupost global de màrqueting dels anunciants espanyols com en el de publicitat.

Dos terços dels anunciants aporten dades de manteniment o increment dels seus pressupostos, dada que millora en gairebé 20 punts a l’aportada en el mateix període de l’any anterior. Si l’any 2014 ja s’ha de considerar positiu, a falta de les xifres oficials dels actors del sector, l’exercici que acaba de començar és molt favorable.

Les expectatives de cara a la inversió en Publicitat a 2015 presenten els índexs més positius dels últims anys, amb increments previstos per a totes les àrees que podrien suposar una alça global del 2%.

D’El Butlletí de l’AMIC

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...