30/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Els diaris impresos competeixen amb Google

Per entendre el futur dels diaris impresos, l’Associació de Diaris d’Amèrica (NAA) mostra l’evolució dels ingressos publicitaris dels diaris des de 1950 fins 2012 a través d’una gràfica:

Les dades reflecteixen que la inversió publicitària ha caigut dràsticament en l’última dècada. L’any 2012, als Estats Units, la despesa va arribar als 19.000 milions de dòlars. Mentre que el 1950 era de 20.000 milions.

La inversió ha canviat amb les plataformes en línia per a Google. Google, ara, ingressa el doble que tots els membres de l’Associació de Diaris d’Amèrica junts. Les dades assenyalen que els ingressos de Google han ascendit a 46.000 milions de dòlars mentre que els ingressos de la indústria de paper premsa van caure a 20.000 milions.

de Marketingdirecto / El Butlletí de l’ACPG

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Etiquetes: , , in Bloc
Related Posts

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...