30/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Els ingressos de l’àrea digital dels mitjans superaran els tradicionals en 2015

El percentatge sobre els ingressos que els mitjans de comunicació obtenen a través de les seves àrees digitals superarà aviat l’obtingut per la via tradicional, segons apunta un nou estudi de l’empresa de serveis professionals Ernst & Young, basat en 550 enquestes realitzades a alts executius de grups de mitjans de tot el món, que ser difós dijous, 13 de juny.

Actualment, de mitjana, el percentatge dels ingressos totals que arriba per la via digital és del 47 per cent. Segons aquestes enquestes, per a l’any 2015 aquest percentatge haurà augmentat fins al 57 per cent, convertint la digital, per tant, en la principal via d’ingressos dels mitjans de comunicació.

L’estudi identifica també una sèrie de tecnologies clau que seran fonamentals per liderar el mercat digital. Són aquelles que permeten construir organitzacions més àgils, capaces de detectar i respondre molt més ràpid a les canviants expectatives dels clients, a les oportunitats de mercat i als riscos i errors que es puguin cometre. 

De PR Newswire / El Butlletí de l’ACPG

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

in Bloc
Related Posts

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...