27/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Google i Levi’s llançaran una jaqueta intel•ligent

L’Internet de les Coses ha fet un pas més gràcies al cobranding entre Google i Levi’s. Junts han creat una jaqueta intel·ligent que permet controlar diverses funcions dels dispositius mòbils mitjançant les seves mànigues. A la jaqueta es troba el pegat Jacquard Tag que li permet connectar-se a uns sensors. Així dóna la possibilitat a l’usuari de realitzar funcions com modificar el volum de la música, agafar una trucada o demanar indicacions al GPS mitjançant Google Maps, oir notícies… A més, el pegat, que inclou sensors i LED,  es pot treure de la màniga per recarregar la seva bateria mitjançant un connector USB.

El salt a l’armari dels gadgets

I aviat podrien ampliar les seves funcionalitats. De fet, Google ha anunciat que serà compatible amb altres serveis de tercers.  Això donaria la possibilitat als usuaris de controlar aplicacions com Spotify o altres d’esport i fitness o senzillament escoltar les notícies del nostre diari digital..

Tot i que els de Mountain View no han donat més detalls sobre els preus de la jaqueta, sí se sap que les proves es començaran a realitzar a la tardor i que la jaqueta estarà disponible per al públic a la primavera de 2017.

Google i Levi’s no són els primers que uneixen tecnologia i moda. Ralph Lauren ja va ajudar al fet que els gadgets donessin el salt a l’armari amb un polo que recull i mostra resultats d’un entrenament esportiu en temps real.

Font: Reason Why / El Butlletí de l’AMIC

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...