27/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

La premsa de proximitat ha d’estar present a Linkedin

 Com en totes les xarxes. Una comunicació cuidada és un dels pilars per a la bona convivència en l’espai virtual. Precisament, en no disposar de la variable “presencial” de la comunicació, s’acostuma a incórrer en errors que danyen i que fins i tot arriben a anular la relació amb un contacte.

Si bé el perfil públic a Linkedin es crea basat en l’ètica social, quina finalitat són les relacions entre les persones en tots els àmbits del seu desenvolupament. En aquest cas l’ètica ofereix un marc de referència per a l’elaboració d’un perfil exclusivament professional. D’altra banda, Linkedin és una xarxa professional amb objectius molt específics i regles queés desitjable que siguin respectades per tots els membres amb la finalitat de presentar una imatge ètica d’ells mateixos.

Partint d’aquestes consideracions, el bloc d’Edith Pardo San Martín compendia una serie de tips, tenint en compte els alineaments ja existents sobre l’Etiqueta a la xarxa i aquells relacionats amb la imatge professional.

Partint de la premisa que els grans mitjans són tots presents a Linkedin aprofitant, precisament, les seves enormes virtuts, hom creu que la premsa de proximitat hi té també un important aparador. És important saber trobar el perfil de lector que interessa a cada publicació i fer-li arribar la informació que, sens dubte, serà del seu interès, creant converses, debats, etc. Recomano a gust aquest opuscle.

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

in Bloc
Related Posts

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...