La Seu d’Urgell acull el I Congrés Interpirinenc de Mitjans de Proximidad

La capital de la comarca de l’Alt Urgell (Lleida) acollirà el I Congrés interpirinenc de Mitjans de Proximitat (CIMP) organitzat per l’Associació Catalana de Mitjans d’Informació i Comunicació, en col·laboració amb les associacions de mitjans Hekimen (Euskal Herria) i Tokikom (Euskadi-Navarra), els Observatoris de la Comunicació Behategia (basconavarrès) i INCOM (Catalunya-UAB) i la dinamització de Mediatic Màrqueting Communication. Col·laboren l’Obra Social LaCaixa i Naturgy, amb el suport, entre d’altres dels governs de Catalunya, Euskadi, Navarra i Aragó, amb les diputacions de Guipúscoa, Lleida i Osca.

El CIMP se celebrarà els dies 24 i 25 del proper mes d’octubre a la Sala Sant Domènec de la Seu d’Urgell. Uneix-te a nosaltres al congrés CIMP 2019! Participa amb els companys globals, aprèn dels líders del mercat i coneix solucions d’avantguarda en l’esdeveniment més important realitzat fins ara per als mitjans de proximitat. Prepara’t per a dos dies de perspicàcia, innovació i inspiració. Consulta la teva agenda i registra’t avui al web www.cimp.media

Les associacions convocants representen més de 400 mitjans de proximitat (premsa, ràdio, televisió, multiplataforma) d’Euskadi, Navarra, Aragó, Catalunya, Andorra, i les euroregions Nouvelle Aquitània-Euskadi-Navarre i Occitània-Pirinée-Méditerranée.

Com renovar les maneres de tractament de la informació de proximitat, els formats periodístics i els angles d’enfocament? Com destacar davant un canvi de model i una major competència? Coneixerem les novetats sota la influència del digital durant els últims deu anys i observarem aquestes tendències des d’un panorama imprescindible per comprendre el present i el futur de la informació local. Les respostes les trobaràs al CIMP el 24 i 25 d’octubre, la Seu d’Urgell.

Detalls del CIMP

Sobre la base d’un pilar anomenat Periodisme de Proximitat, hem escollit cinc braços:

  1. La funció social dels mitjans de proximitat
  2. Les mètriques aplicades als mitjans de proximitat: Principals eines i indicadors més adequats.
  3. El model de negoci: Són realitats petites, empresarials o d’entitats – Necessitats específiques de formació.
  4. Normalització i reconeixement dels mitjans de proximitat i promoció de les diferents llengües.
  5. El paper del finançament públic: Polítiques públiques i accions de suport governamental.

El CIMP tindrà una mirada cap al futur, combinant una excel·lent creació en xarxa amb grans presentacions: visions pràctiques del món real que un mitjà de proximitat podrà posar en pràctica immediatament.

Estem convençuts que els mitjans de proximitat seran un canal bàsic per connectar, debatre i trobar-se amb els joves, els diferents talents, les iniciatives diverses…, que s’impulsen a tot el territori interpirinenc. Parlem-ne!

Registra’t i coneix tot el contingut del CIMP a www.cimp.media. El web es renova constantment per mantenir-te al dia.

Ens veiem a la Seu d’Urgell!

Contacte: estanisa@mediatic.catnuria@amic.media

 

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google