L’InCom-UAB prepara la desena edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018

Més de 25 persones entre autors, editors, membres del Consell científic i equip de producció estan treballant en la propera edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya, una obra col·lectiva biennal, creada per l’InCom-UAB l’any 2000, i que ha comptat ininterrompudament amb el suport de la Generalitat de Catalunya i el patrocini de Naturgy. La propera edició estudiarà el bienni 2017–2018 i suposarà el desè volum d’aquesta publicació periòdica. La presentació és prevista pel mes d’octubre de 2019, a Barcelona.

L’Informe comptarà amb dos capítols inicials (la presentació i la introducció), 16 capítols estructurats en tres apartats específics (marc general de la comunicació a Catalunya; els mitjans i les indústries de la comunicació i la cultura, i reptes del sistema de la comunicació a Catalunya), i un epíleg final. Es publicarà en paper i en format digital.

L’equip editor d’aquesta desena edició està format per Marta Civil i Serra (InCom-UAB) i Bernat López (URV) i en el projecte hi participen un total de 22 autors i autores, procedents de diverses universitats i institucions, públiques i privades. La doctora Carmina Crusafon (UAB) serà la responsable de l’elaboració de l’epíleg.

El comitè científic i assessor de l’Informe —que coincideix també amb el de l’Observatori de la Comunicació a Catalunya (InCom-UAB), on està adscrita l’obra—, està format per Laura Bergés (UdL), Maria Corominas (UAB), Carmina Crusafon (UAB), Carmen Echazarreta (UdG), Bernat López (URV), Miquel de Moragas i Spà (UAB), Miquel Rodrigo (UPF), Joan Manuel Tresserras (UAB) i José Luis Terrón (UAB). Des de l’InCom-UAB se segueix treballant per vetllar perquè el projecte sigui veritablement interuniversitari.

Font: Mediàtic/Àmbit d’Estratègia / El Butlletí de l’AMIC

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google