30/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Si es vol trànsit a la web, cal anunciar-se en paper

Oblideu-vos dels banners i els anuncis a Google. Si de veritat volem que els nostres clients ens trobin al web i comprin els seus productes en línia, s’anunciï en els diaris de paper. És el missatge de Daily Mail El primer diari digital del món , amb més de 50 milions de visitants únics, assegura als seus anunciants que la millor manera d’optimitzar la seva presència digital, les seves vendes i el retorn de la inversió és el paper.

Argument: la meitat dels lectors del Mail en paper van als llocs webs dels anunciants, tres vegades més que els que no llegeixen el paper. El Daily Mail fa valer els seus 1,8 milions d’exemplars venuts diàriament a Gran Bretanya i els seus més de quatre milions d’audiència en paper. Bastants més que el milió de lectors en línia britànics als quals arriba la web cada dia. Però, a més, el Daily Mail recorda als anunciants que els internautes perden l’atenció en la web molt de pressa i amb estímul multimèdia. Davant del frenesí digital, la tranquil·litat i enfocament del paper és bàsic. L’eficacia del paper aconsegueix que gairebé un terç (29%) dels lectors del Mail no es perdin navegant i vagin directament a les webs dels anunciants. Un CTR imbatible pels baixos índexs de la publicitat digital.

L’estudi del Mail mostra una influència i efectivitat del paper sobre internet poques vegades vista, però que incideix en la idea de l’eficàcia de la publicitat en paper per al record de les marques. Però els anunciants no semblen frenar l’abandonament del paper. La realitat és que qualsevol campanya que no sigui multimèdia té ja poques possibilitats d’aconseguir l’audiència i l’eficàcia desitjades. Llegir sencer l’argumentari anat a aquest web http://mailconnected.com/flash/digital-activation

de Blog This! / El Butletí de l’ACPG

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...