30/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Un de cada deu joves no aconsegueix feina pel seu perfil a les xarxes socials

L’estudi realitzat per Young People ‘s Consumer Confidence (YPCC) ha analitzat 6.000 joves d’entre 16 i 34 anys en sis estats diferents per avaluar quin impacte tenen els mitjans de comunicació social en les seves carreres com a professionals. Cada vegada és més freqüent que les empreses investiguin les xarxes socials dels candidats a un determinat lloc de treball. Moltes vegades això pot anar en contra dels possibles candidats ja que analitzant sobretot les fotos, les empreses arriben a descartar per a un lloc.

L’estudi revela que els joves són més propensos a crear i modificar el seu perfil per quedar bé i agradar als seus amics en lloc de fer-ho en base als possibles empresaris que contracten. Es necessita una millor educació dels efectes dels mitjans de comunicació social, per garantir que els joves no facin encara més difícil la possibilitat de trobar feina. 

De l’Àmbit d’Estratègia i Comunicació / El Butlletí de l’ACPG

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

in Bloc
Related Posts

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...