25/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Un segon per pàgina: així pretén el Financial Times augmentar la velocitat de descàrrega

La irrupció del fenomen ad blocker i sobretot, el creixement en el seu ús per part dels usuaris ha fet saltar les alarmes a la indústria marketera i ha comportat un replantejament de l’experiència d’usuari. La publicitat provoca un major temps de descàrrega de les pàgines webs amb el conseqüent perjudici per als mitjans de comunicació ja que els usuaris cada vegada tenen menys paciència i toleren menys els temps d’espera.

Per aquest motiu, el Financial Times ha començat l’any posant remei a aquest problema amb l’objectiu de passar de 14 segons de descàrrega per pàgina a menys d’1 segon. “Es tracta de passar d’una cultura d’addició a una de subtracció”, argumenta Bede McCarthy, product head del FT. Actualment el Times triga entre 1,5 i 2 segons a mostrar el contingut i entre 4 i 4,5 a carregar la resta. A més el mitjà també treballa intensament en l’anàlisi de fonts codis i tecnologia publicitària per esbrinar quins elements alenteixen la descàrrega, sobretot en mòbils.

D’El Butlletí de l’AMIC

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...