25/09/2022 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Una acció digital crea una interfície per camuflar les notícies esportives

Amb motiu de la fase final de la Lliga de Campions, la cadena de televisió Bein Sports ha llançat una acció que camufla les notícies del seu web donant-los l’aparença visual dels programes informàtics més usats, perquè els aficionats al futbol puguin seguir al minut l’actualitat esportiva en el seu treball sense ser sorpresos pels seus caps.

La idea, que parteix dels departaments d’Innovació i Creativitat de l’agència Young & Rubicam Madrid, neix de combinar la tecnologia i la picaresca per solucionar la gairebé obsessió que tenen els fans del futbol: estar informats al minut de tota l’actualitat esportiva, fins i tot a la feina.

L’acció, anomenada Safe Window, utilitza una tecnologia amb diferents llenguatges de programació per camuflar les notícies de futbol de beinsports.es donant-los l’aspecte dels programes informàtics que s’usen habitualment en l’entorn de treball. D’aquesta manera, els aficionats poden seguir les notícies esportives sense ser sorpresos pels seus caps.

De moment, és possible triar entre 12 opcions de pantalles que van des de programes de disseny, correu, presentacions, processadors de text, passant per programes utilitzats en odontologia, arquitectura o enginyeria. A més, si algú no troba una opció que encaixi en el seu entorn laboral, pot sol·licitar-la en beinsports.es

Ignacio Arrola, director de Màrqueting de Bein Sports, comenta: “Bein Safe Window és una idea que reflecteix un d’aquests comportaments amb els que qualsevol aficionat connecta immediatament. Qui no ha estat protagonista o testimoni d’una cosa així?”. (Gràfic: Expansión)

El Butlletí de l’AMIC ofereix als seus lectors el vídeo des del qual Bein Sports està comunicant aquesta acció en televisió i digital:   https://youtu.be/iy0eC7xvmiw

Per Marqueting News i Butlletí de l’AMIC

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...